Söndag

Hej bloggen! Sitter på bussen hem mot Luleå. Ska uppdatera er om vad som har hänt mig i helgen. Fick redan helg i torsdags.

Torsdag

Satt på bussen mot Arjeplog kring 10 på morgonen och då var jag framme 13. Sen gick jag mot farmor och åt lunch + fick träffa min bebis Beda. Typ 2 h senare gick jag och Beda hem i kylan. Slappade hela kvällen innan jag la mig och sov.

Fredag
Klev upp kring 10 och tog en dusch. Åt en kycklingbaguette till frukost/ tidig lunch, fixade sedan mig och tog det lugnt ett tag.innan Pappa skjutsade mig till kyrkan, där begravningen för min gamla klasskompis Niklas hölls. Vila i frid!
Gick sedan till farmor innan pappa hämtade mig så att vi skulle handla. Åt middag och sedan tog det ännu lugnt.

Lördag

Gick upp 12.00 och åt lunch. Satte mig sedan vid datorn och skrev mitt CV.

Slappade eftersom det var så kallt ute.

Åt middag. Sen trostade jag och Tina kylan och gick till Coop , för att handla lite godis.

Satte mig vid datorn och skrev en lista.

Såg på mello, min favorit var Anton Edwald och Erik Segerstedt & Tone Damli. Haha älskade också när Danny och Gina körde Indie Club. 

Såg lite mer tv med Tina innan jag la mig.

Söndag

Klev upp 11.30 och packade klart. Åt lunch och fixade mig.

For sedan ut och väntade på bussen.

Är hemma om 1 och halv timma typ, skriver mer då. PUSS.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0