- torsdag

Tjosan! Ligger i sängen och ritar lite medans musiken dunkar på högsta volym, haha skämt åsido.

Idag sket det sig rejält när jag skulle åka in till stan med bussen, gick hemifrån 07.42 och bussen går 07.46 men den kom ej så fick vänta typ till 08.00 och den bussen var smockfull. Senare när bussen var på den stora bron så for den fram i snigelfart. Var framme i stan 08.15 och vi börjar då. Så jag och Elin skyndade dit. Vi kom 15 min försent till historian, men vad kan man göra? När lektion var slut så hade vi 30 min rast innan Naturkunskapen. Där vi tog vårat blodtryck.

Sedan var det äntligen lunch, Spagetti och Köttfärssås! När vi hade ätit klart, så gick jag, Pia, Felicia och Sara in till stan och gick runt där ett tag. Vi hittade lite saker innan vi for till storheden. Kom då hem kring 14.30

Nu blir det att fortsätta med ritandet innan jag ska plugga. PUSS.
RSS 2.0