Hellu

Just nu sitter jag och pluggar lite, så att jag inte har några restuppgifter eftersom jag ska hem till Arjeplog på tosdag morgon och sen så är jag ledig på fredag, då jag ska på begravning.
 
Skoldagen var helt ok, hade först bageri och det gick ganska bra. Färdigställde min toscakaka och den blev fin. Sen stod jag i disken ganska länge. Sen var det lunch, ingen höjdare precis så då åt jag sallad istället. Nr vi hade ätit klart så for jag, Pia, Emma och Sandra upp till 7:e våningen för att prata med vår lärare om torsdagens lektion, då vi fick papper som vi ska plugga på till läxförhöret nästa vecka. Sen hade vi hål i typ 2 h. Så jag och Pia strosade runt på skolan och bara slappade innan svenskan. På svenskan hade vi boktips och debatt. Sen var det dags för engelska där vi hade NP Reading, och det gick bra.
 
Kring halv 6 var jag hemma och halv 7 åt jag middag. Nu blir det plugg ett bra tag till så att jag somnar, haha! PUSS.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0